Assalamualaikum..terima kasih sudi jengah blog masyiu ^_^

Saturday 9 November 2013

What's The Feeling..

Assalamualaikum..

Weekend or weekdays ..... sama jer..ngehh..
Sapa pernah cuba naseb bercinta di laman sosial?.. ngehh.. aku?.. tak pernah la rasa nak cuba..tapi..kalo dah ada yang nak berkenalan.. aku terima jer...
Nak dijadikan cerita..suatu masa dulu..aku ada pakai display picture gmbr ne kat FB..

kat ICT.. no edit2... real dari camera phone Xperia




kat SOGO.. no edit2..pencahayaan kot nmpak cerah..:P
Ramai la yang nak berkenalan.. confess cintan cintun macam2.. so.. aku pon galak2 la jugak tyme tu.. g ler..nge date...masa date..

Him : awak ke yg nama Masyita?
me: aah...saya..npe?
Him :..xder apa2.. kat FB nmpak laen..real laen..

Ohh Goosshhh.. What's The Feeling... Got d point.. U cari yg lawa2..then nak berkenalan.. jumpa real..x lawa.. terus ko menghilang.. What d Fish r u..ngehhhh

#Human Being..
actually..at that time..aku pon nk juga ckp.. lol..pendek ghupenya mu ne.. boroi lak tuh.. misai panjang..dah ler ajak nge date tyme2 maghrib..

hahaha.... motif sangt aku update this kind of story.. hahaha..saje..teringt kisah lampau yang betul2 berlaku dan ada pengajarannya di situ... whats d lesson? .. banyak..di antaranya.. xpyh letak DP muke sendiri.. ngehhh!!!!..

#Happy Wedding to kak Nisah..( Pegawai Sains Mikrobiology HTF..).. <3 <3 <3

2 comments:

krazylenglui said...

Geram plak dgn mamat tu huhhhu.

masyiu said...

hehe.. biasa la Mira.. lelaki.. xper..diaowg buat gitu..kite pon bole..eh..eh..hahhaha