Assalamualaikum..terima kasih sudi jengah blog masyiu ^_^

Thursday, 25 August 2011

Ramadhan Terakhir

Assalamualaikum

Insya-allah lebih kurang dalam masa 4 hari lagi, seluruh umat Islam akan menyambuat Hari Lebaran sebagai tanda kemenangan kita setelah sebulan berposa...
Tapi entah kenapa, sedikit pon aqu xrasa xcited nak menyambutnya, malah aqu lebih suke berada dalam bulan Ramadhan. Sebab kite xtahu, mungkin Ramadhan kali ini adalah yang terakhir buat kite..
Sama seperti dalam drama ' Ramadhan Terakhir' kat slot Samarinda tuhh...yang pengarahnye Ungku Ismail Aziz.
Seyesly, ini antara drama faveret aqu sebab jalan citernyer sangat menarik, suspen, menguji iman kite, dan mengingatkan kita tentang mati..Tambahan lagi, drama ne x menggunakan khidmat pelakon2 popular..=)

dah macm citer winter sonata lak...hehe
Untuk pengetahuan korang..citer neyh bawu je habis tadi..haha..nyesal ler sapa x tengok..
Aqu malas nak citer sinopsis or nama2 pelakonnyer sebab kowang leh surf tenet..=)

p/s : x suke drama2 pasal chenta jew~~~

2 comments:

Chachos Cheezy Wedges said...

layan cte nie!! hahaha.. xpenah miss.. siap download lg.. pnye laa excited.. kah2x..

aku said...

xprnah tgk pon..huhu...asik trmiss je..huu