Assalamualaikum..terima kasih sudi jengah blog masyiu ^_^

Saturday, 24 September 2011

ko kawan aqu ker?????

assalamualaikum

sekadar gambar hiasan

Kau,
kalau diberi pilihan antara kau dan 'dekan'
aqu pilih kau
kalu diberi pilihan antara kau dan BF
aqu pilih kau
kalau diberi pilihan antara kau dan emas
aqu pilih kau
sebab aqu sayang kau, susah senang bersama
kau kawan aqu

kau,
tapi kau kejam
depan baik belakang kau tikam aqu
sampai hati kau
kau propa aqu macam-macam
kau fitnah aqu itu ini
kau caci aqu sana sini
kau kawan aqu ker????

kau,
cilaka!!! 
kau putus dengan BF kau, aqu yang beri kata2 semangat
kau menangis, aqu bahunya
kau marah, aqu tempatnya
kau mengamuk. bilik aqu yang bersepah
tapi sayang..BF aqu pula kau rampas
kenapa tak minta elok2??
dengan rela aqu lepaskan..
sebab kau kawan aqu

kau, 
kedekut giler..
mceg aqu kau tak balas
mceg orang lain boleh pula kau balas
aqu hadiahkan kau bear kecik
boleh pula kau buang
kau kawan aqu ker???

kau,
kau saket aqu rawat
aqu saket, kau tak melawat pon
bukan niat aqu nak persoal
tapi sekurangnya, tanyalah khabar
macam tu baru kawan...

kau,
aqu tak salahkan kau hari tu
aqu tahu kau sengaja tumpahkan air kat assignment aqu
aqu senyum dan kata 'xper'..
padahal dalam hati..nanges laju
pedih mata aqu malam tu buat yang baru
kau tahu tak???

kau,
kau tahu ke aqu suka makan apa??
kau tahu ke bila bufday aqu??
kau tahu ke warna kesukaan aqu??
kau tak tahu kan???
kau ne..betol ke kawan aqu??

kau, 
aqu sayang kau
aqu nak kawan dengan kau sampai bila2
aqu nak kau bahagia,
aqu nak kau ceria,
aqu sentiasa doakan kau...=)

p/s : bosan malam ne..=)))...

7 comments:

putry arisa said...

sape kah die... sedih nye...
adakan aq juga banyak kekurangan...
belajar tuk sayang sahabat.. selagi die masih ada di depan mata k..

masyiu said...

huda : xderla..men2 jer..tapi kadang2 mende tu x mustahil happen kan...

ade2mama said...

apo kono eii jang heeheeh

masyiu said...

ada 2 mama : xpaham..bahase pe tu?

ade2mama said...

bhso nogori..mksud dye:) ape kne dgn ko ny ..heheeh
yela byk sgt kau2 tu eheheh

masyiu said...

biar la..sibuk jer..g maen jauh2..hahha..kaco feeling btol..
wa~~~

azie Cheesy said...

saba byk2 k :)