Assalamualaikum..terima kasih sudi jengah blog masyiu ^_^

Sunday 11 September 2011

syoknya jadi kacak...

assalamualaikum

jericho rosales..(kegilaan mak aqu)..haha
 uitzz..korang..sihat?..kali ni aqu nak citer sal jejaka2 kacak...So, siapa antara korang rasa dirinya kacak?..please cermin muka yer..hehe..(gurau jer)

ok..alhamdulillah aqu dah selamat berada di bumi UKM..seawal jam 7 pagi tadi. Nak dijadikan cerita, aqu dengan member aqu yang namanya Aina, memulakan perjalanan dari Perlis ke Kajang tepat jam 10.30 malam via Sri Maju..
Cam biasa la kan..mana bole tydor lena, asal bas tu berhenti jer..kiteowang terjaga...sampai la bus tu berhenti kat satu station minyak ni (nama x ingat).Kiteowang terjaga dan melihat suasana di luar jendela..
 
tibe-tibe...
ada la dua biji....eh..buah.. kereta berhenti bersebelahan..Maka!!..keluar dua orang jejaka yang segak bergaya keluar dari sebuah kereta..dan seorang jejaka keluar dari kereta satu lagi..
Diorang berjalan ke surau yang berdekatan, lalu menukar memakai kain pelekat dan solat secara berjemaah..(well, pintu surau terbuka..usha je la..)

Seyesly, apa yang membuatkan aqu and aina tertarik nak terus usha bukan dek kerana diorang hencem, tetapi, sikap mereka yang menyejukkan. Kalau lelaki berjubah g solat dan berjemaah, aqu x kisah sangat..tapi lelaki yang pakai short, baju tanpa lengan, kasanova,rambut terpacak segala bagai bila g solat..seyes aqu tabik spring!!!!...

Nak diteruskan cerita..aqu dan aina, terus memerhati..tbe-tbe2, dua orang daripada lelaki kacak terbabit berjalan ke arahku dan tersenyum..ok!! TIPU~~

hhhaha..sebenarnya, mereka berjalan ke belakang kereta dan menukar memakai sport shoes..dengan selambanya salah seorang tu,, boleh pulak menukar baju kat situ jugak..Amboi..taw la hencem..cik abang oi!!

Kemudian, dua buah kereta terbabit melongsor laju di atas jalan raya...aqu dan aina saling berpandangan dan masing2 menyatakan hasrat yang kiteowang suke lelaki cam tu..kih4~~~

p/s : ini cerita benar...haha

11 comments:

Mukhlisah said...

kalo muke cm kim hyun joong ak nk tgok..;p

masyiu said...

hahha...ko memang!!..

bukanretis said...

ade amik gambo tak??hahaha

masyiu said...

aqu : ala~~..x terpikir lak..adoi..rugi2~~..heheh

RinsyaRyc said...

wooo.. jericho... *blink-blik eyes*

http://bulatmata.blogspot.com/

RinsyaRyc said...

minat gila budak tu... sanay wala nang wakas...


http://bulatmata.blogspot.com/

nana raffy said...

wow..betuah badan dpat pakwe nsem...lg betuah klu kaye..ahakz

EyA edamanhatiku said...

cuci mata lao npak jejaka ansom kn hehe

Unknown said...

hahaha..cuci mata ye korang^^

M Firdaus Mohd said...

owh..jericho tu adik aku..so mungkin wajah kitorang agak seiras la.kalau terserempak tegur lah ea..haha.

ade2mama said...

ska xgune..hehe law nty jupe dating ngan dye.. xtaw ckp philipino hehehe